بهترین مارک دریل شارژی کدام است

بهترین مارک دریل شارژی کدام است ؟

بهترین مارک دریل شارژی کدام است ؟

یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی که امروزه در هر منزل و کارگاه مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد، دریل‌ های شارژی می‌باشند. به دلیل درخواست بالا و زیاد مشتریان برای خرید دریل شارژی آنها در برند های متنوع و متعددی تولید می‌گردند. هر کدام از برندها با ویژگی‌ ها و مزیت‌ های خاصی اقدام به تولید می‌کنند. بسیاری از برندها برای اینکه سود بیشتری را تولید کنند، محصولات بی‌کیفیت با طول عمر کمتری را می‌سازند که طرفداران زیادی نخواهد داشت. حال اگر شما هم قصد خرید بهترین دریل‌های شارژی را دارید یا به دنبال بهترین برند و مارک هستید، بهتر است این محتوا را مطالعه کنید. در این مقاله چند مورد از بهترین و معتبرترین برند های دریل شارژی را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

دریل شارژی چه کاربردی دارد ؟

اگر شما اهل فن هستید یا اینکه برای رفع مشکلات روزمره خود نیاز به تجهیزات خاصی دارید، دریل شارژی را فراموش نکنید. زیرا هنگام نصب وسایل مختلف در خانه، سوراخ کردن چوب کمد، سیم کشی‌های کلی و جزئی در ساختمان و غیره به کار بردن دریل شارژی بسیار نیاز می‌باشد. در اکثر مواقع برای انجام کارهای چوبی این ابزار وسیله‌ای کمک کننده است. زیرا بهترین وسیله برای چفت و بست پیچ‌ها به حساب می‌آید. فرقی ندارد شما برای ساخت چه وسیله‌ای اقدام می‌کنید، این دستگاه با پیچ و مهره کردن عالی توانسته به پرفروش‌ ترین محصول ابزار فروشی در اهواز تبدیل گردد.

مقایسه برند های دریل شارژی

این نوع دریل از برند های مختلفی در بازار موجود می‌باشند که اکثر آنها جزو برند های فعال و مطرح هستند. در ادامه بیان خواهیم کرد که، بهترین مارک دریل شارژی کدام است ؟

– دریل شارژی میلواکی

میلواک در واقع یک برند آمریکایی است که ابزار آلات صنعتی و لوازم  جانبی فراوانی را تولید و وارد بازار کرده است. این دریل‌ها دارای یک باتری لیتیوم یونی با ولتاژ 12 ولت هستند. موتور این نوع دریل شارژی به وسیله گیربکس دو وضعیتی فعال می‌شود. اکثر فروشگاه‌ های لوازم و تجهیزات فروش دریل اهواز، دریل‌ های متنوعی از برند میلواکی را در اختیار مشتریان قرار داده است.

– دریل شارژی ماکیتا

یکی دیگر از برند‌ های معروف و محبوب در دریل‌ های شارژی برند ماکیتا می‌باشد. ماکیتا در واقع نام شرکت ژاپنی است که اولین صادرکننده و تولید کننده ابزار آلات الکتریکی در ژاپن است. این دریل دارای تنظیمات جهت تغییر سرعت در حالت‌ های متفاوت است. برای اینکه بتوانید راحت‌تر با این دستگاه فعالیت نمایید، بهتر است یک سری مته و سری پیچ گوشتی را در اختیار خود قرار دهید. هنگام خرید دریل‌ شارژی اهواز به خصوص برند ماکیتا بهتر است، اقلام همراه آن همانند کیف، خط کش، شارژر آن هم درخواست نمایید.

– دریل شارژی بوش

به محض این که نام برند بوش به گوشتان می‌خورد، بزرگترین سازنده سیستم‌ های انژکتور، شمع، انواع لامپ و بسیاری از قطعات خودرو برای ما تداعی می‌گردد. بسیاری از دریل‌ های شارژی برند بوش کیفیت و سرعت بالا و مطلوبی دارند. از اساسی‌ترین قابلیت و توانایی دریل‌های شارژی بوش می‌توان به بالاترین قطر سوراخکاری 10 میلی‌متر آن اشاره کرد. هنگام فروش دریل‌ اهواز برند بوش، داشتن قابلیت نشان دادن شارژ باتری به وسیله ال ای دی به شما گوشزد می‌گردد.

– دریل‌ های شارژی دیوالت

یکی دیگر از شرکت‌ های آمریکایی که در زمینه تولید انواع ابزارهای برقی و دستی توانسته موفق عمل کند، برند دیوالت می‌باشد. دریل‌ های شارژی که با این برند تولید می‌شوند، یک ابزار چند کاره به حساب می‌آیند. زیرا این دریل‌ ها دارای یکسری چکش هستند که به راحتی سطح‎های گچی و سیمانی را سوراخ می‌کنند. این دریل مقایسه با دیگر دریل شارژی‌ های اهواز از قطر سوراخکاری 12 میلی‌متر در مصالح برخوردار است.

بهترین مارک دریل شارژی کدام است

– دریل‌ های شارژی رونیکس

یکی دیگر از برند های ایرانی که در بسیاری از کشور های دنیا توانسته خود را ثابت کند، برند رونیکس می‌باشد که در زمینه تولید ابزار آلات‌ های مختلف صنعتی اقدام می‌کند. از محصولات این شرکت در کشور هایی نظیر چین، تایوان و آلمان به راحتی تولید می‌گردد. مهم‌ترین ویژگی‌ های این برند داشتن عمر طولانی، بدنه مقاوم و محکم در برابر ضربات و سقوط می‌باشد. اصولا چکش‌ های تولیدی با این برند دارای موتوری ضد آب هستند. بسیاری از مراکز عرضه‌ های دریل اهواز این برند را با مدل‌ های متنوع به فروش می‌رساند.

– دریل‌ های شارژی توسن

برند های ایرانی دریل‌ های شارژی دست کمی نسبت به دریل‌ های خارجی ندارند. توسن هم نام یکی از برند های فعال در حیطه تولید ابزار آلات می‌باشد. دریل‌ های شارژی که توسط شرکت توسن تولید می‌گردند، بسیار شبیه محصولات شرکت ماکیتا هستند. برای ساخت باتری‌ های دریل شارژی توسن از آلیاژ لیتیوم یون به کار برده می‌شود، که عمر و مقاومت دستگاه را بالاتر خواهد برد. مزیت‌ های مهم این نوع دریل شارژی عبارت است از:

داشتن موتور گیربکس دو سرعته، ال ای دی مطلوب برای دید بهتر مصرف کننده، داشتن وزن مناسب و استفاده آسان.

بهترین مارک دریل شارژی کدام است

اکثر دریل‌ های موجود در نمایندگی فروش دریل شارژی اهواز از همین برند توسن بوده که توانسته است با ارائه بهترین کیفیت، مشتریان بیشتری را به خود جلب نماید. البته وجود یک سری اقلام همراه نظیر باتری اضافه سر پیچ گوشتی، کیف و دفترچه راهنما به محبوبیت بیشتر آن افزوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *